جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
آية اللّٰه السيد محمد تقي المدرسي

حوزه/ آیت‌الله مدرسی از علمای عراق تأکید کرد که ان‌شاءالله صهیونیست‌ها محو خواهند شد و ملت‌های مؤمن و سایر کشورهای اسلامی اجازه نخواهند داد که صهیونیست‌ها توطئه‌های خود را علیه کشورهای مسلمان، اجرا کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق تأکید کرد که ان‌شاءالله صهیونیست‌ها محو خواهند شد و ملت‌های مؤمن به ویژه در مصر، پاکستان، ترکیه، ایران، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی اجازه نخواهند داد که صهیونیست‌ها توطئه‌های خود را علیه کشورهای مسلمان، هر کجا که باشند، اجرا کنند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

من از همه مؤمنین در همه جا درخواست می کنم که به هر طریق ممکن، از طریق رسانه ها، از نظر اقتصادی و هر وسیله دیگری به کمک برادران خود در لبنان بشتابند.

در عین حال بار دیگر تاکید می کنیم که دشمنان نمی توانند قانون خدا را در خلقت او شکست دهند؛ زیرا خداوند متعال وعده داده است و وعده او حق و قول او حق است. وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ) و (وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ * بِنَصْرِ اللَّهِ یَنْصُرُ مَنْ یَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِیزُ الرَّحِیمُ * وَعْدَ اللَّهِ لَا یُخْلِفُ اللَّهُ وَعْدَهُ وَلَٰکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ).

حامیان صهیونیست بدانند که این احمق های ترسو هستند که به عنوان نیابتی برای استکبار جهانی با جهان اسلام می جنگند و بدانند که ان‌شاءالله صهیونیست‌ها محو خواهند شد و ملت‌های مؤمن به ویژه در مصر، پاکستان، ترکیه، ایران، یمن، عراق و سایر کشورهای اسلامی اجازه نخواهند داد که صهیونیست‌ها توطئه‌های خود را علیه کشورهای مسلمان، هر کجا که باشند، اجرا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha